آستون مارتین ونکوئش، نسخه کربن
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ



آستون مارتین ونکوئش، نسخه کربن
نوشته شده در چهار شنبه 26 شهريور 1393
بازدید : 46
نویسنده : hasan gholipour

این نسخه از ونکوئش با دارا بودن موتور V12 و 6.0 لیتری توانایی تولید 568 اسب‌بخار قدرت و 630 نیوتن‌متر گشتاور را داراست که با بهره بردن از گیربکس 8 سرعته اتوماتیک اختصاصی تاچ‌ترونیک، شتاب 100-0 را در 3.6 ثانیه برای این خودرو رقم می‌زند و نهایت سرعت این خودرو نیز 320 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

 

2015 Aston-martin vanquish carbon edition

2015 Aston-martin vanquish carbon edition


پکیج جدید تنها در دو رنگ سیاه یا سفید قابل انتخاب است که زیبایی منحصربه‌فردی را در ظاهر این خودرو ایجاد می‌کند. همچنین این خودرو از رینگ‌های چرخ مخصوص ده پره با رنگ گرافیت الماسی بهره می‌برد. تزئینات داخلی نیز با استفاده از فیبر کربن صورت گرفته‌اند. حتی شیفتر تعویض دستی دنده پشت غربیلک فرمان نیز از جنس فیبر کربن است. این خودرو از سیستم صوتی Bang & Olufsen نیز بهره می‌برد که قابلیت پخش صدای 3 بعدی فراگیر را داراست.

 

2015 Aston-martin vanquish carbon edition

2015 Aston-martin vanquish carbon edition


در نسخه کربن، تمام سعی آستون مارتین بر این بوده تا نسخه‌ای متمایز از این خودرو نشان داده شود. قیمت این پکیج اضافی به‌تنهایی 99 هزار دلار می‌باشد.

 



:: برچسب‌ها: آستون مارتین , اسپرت , تولید محدود , سفارشی , لوکس , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: